Φωτογραφίζω απο το Α εως το Ω

Μία υπέροχη φωτογραφική πρόσκληση από το Δελφινακι ήταν για μένα ένα ωραίο παιχνίδι,πολύ διασκεδαστικό.Το πρώτο πράγμα που μου ερχόταν στο μυαλό από κάθε γράμμα της ΑΒ. Πολλές λέξεις και σκέψεις!!
Να λοιπόν οι δικές μου φωτογραφίες!

Α . 

Άλμπουμ φωτογραφιών.
Από το γάμο και τη βάφτιση του Δημήτρη .Άλμπουμ ψηφιακά αλλά και άλμπουμ που σιγά σιγά γεμίζω μόνη μου

Β.
Βάζα.πολλα βάζα κ βαζακια για καφέ μπαχαρικά κλπ κλπ


Γ. 
Γέλιο.το γέλιο του Δημήτρη.το πιο αγαπημένο μου γέλιο.με τα μικρά δοντακια να φαίνονται μπροστά


Δ.
Δημήτρης!!! 

Ε.
Ελιές. Που φτιάχνει κάθε χρόνο ο μπαμπάς μου. Μικρές αλλά νόστιμες.
Ζ. Ζώνη.
Η ζώνη που φοράω πιο συχνά!


Η. Ήλιος.

Θ. 
Αυτό που μου ήρθε στο μυαλό ήταν η θήκη του κινητού μου!!
Ι.
εδω δυσκολευτηκα αρκετά μέχρι που έπεσε το μάτι μου στο αλογάκι ή αλλιώς ίππος!!
Το αλογάκι που είχε η αδερφή μου για μπομπονιέρα στη βάφτιση του ανιψιού μου.



Κ.
Κουρτίνα..μια την τραβάω, μια τη μαζεύω. Μαρεσει πολύ αν κ απλή.

Λ.
Το λαμπατερ. Που έχω στο κομοδίνο μου κ μου το έδωσε η αδερφή μου.
Μ.
Μπάλες κ μπαλονια είναι αυτό που λατρεύει ο Δημήτρης. Δεν το λέει καθαρά ακομη, αλλά "Μπαουα" .Και πως φωνάζει αν δει στο δρόμο έξω από κάποιο περίπτερο!!!

Ν.
Νερό. τι άλλο.;

Ξ.

Ξύλινο παιχνίδι με νούμερο.δωρο από την φίλη μου Χαρά στον Δημήτρη


Ο.

Ουρανός!!


Π.
Παιχνιδια χρωματιστά.


Ρ.
 
Ρεμα.Ενα υπέροχο μέρος στην περιοχή της Τούμπας.

Σ 
Σερπαντίνες..μιας και έχουμε απόκριες
Τ

Η τριανταφυλλιά που έχω στο μπαλκόνι.περιμενω να ανθίσει την άνοιξη.και χαίρομαι με κάθε νέο φυλλαρακι που βγάζει
Υ.
Υγρασία .που έχουμε άφθονη στη Θεσσαλονίκη
Φ. 
Φακές. Όλο λέω να μαγειρέψω κ όλο το αναβάλλω!!
Χ.
Χεράκι.μικρο και δυνατό

Ψ.
Ψιχαλες πρωινές.πηγαινοντας για δουλειά..
Ω...
Ώρα..ο χρόνος περνάει γρήγορα..

Ευχαριστούμε για αυτή την υπέροχη πρόσκληση μας δίνει την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα.!!


Σχόλια

Ο χρήστης ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε…
Καλησπέρα Γιάννα

Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου και τις όμορφες σου φωτογραφίες
Μου άρεσαν πολύ όλες και η καθεμιά ξεχωριστά

Είχα δει όταν έγινες μέλος μου στους αναγνώστες
και πάτησα πάνω στο εικονάκι σου αλλά δεν μου έβγαλε διεύθυνση και ονομασία του μπλογκ σου

Ευκαιρία τώρα τούτη η ανάρτηση σου , ήρτα έγινα και γω μέλος στους αναγνώστες σου

Καλώς βρεθήκαμε
Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα
Ο χρήστης Γιάννα είπε…
Σε ευχαριστώ πολύ!!!καλή μέρα και Καλή εβδομάδα.φιλακια!!
Ο χρήστης Ρένα Χριστοδούλου είπε…
Τώρα είδα την περσινή σου ανάρτηση Γιάννα από την Θεσσαλονίκη.
Θα δω και τα υπόλοιπα που έχεις και θα σε παρακολουθώ πατριώτισσα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απόκριες με το μικρούλη μου

Έδεσσα την άνοιξη!!

Το δικό μας Ουράνιο τόξο